Dirk Meijer

Vrijwillige Bijdrage 2024

"Samen met Arie Schippers ben ik beheerder van de Voorhof. We zien daar heel veel verschillende mensen. Dat is mooi aan onze gemeente, dat er veel verschillende mensen samen in de kerk komen waar we het geloof in de Heere God kunnen delen.

Ik waardeer het dat in onze kerkdiensten er nog ruimte is voor traditie en het kerkgebouw is prachtig! Daarom maak ik graag deel uit van de Hervormde Gemeente Zegveld en draag ik door middel van een vrijwillige bijdrage mijn steentje bij!"