Geef vandaag
voor de kerk van morgen

Vrijwillige Bijdrage 2024

Elk jaar houden we de actie ‘vrijwillige bijdrage'. Deze bijdrage noemen we vrijwillig, omdat iedereen de hoogte van het bedrag zelf mag bepalen, rekening houdend met de financiële situatie.

Uw bijdrage is van groot belang. Werp maar eens een blik op de uitgaven die we hebben. Dat mogen we samen dragen. Met uw financiële bijdrage kunnen iedere zondag woorden van hoop en verlossing worden verkondigd. Ook op andere momenten in de week zijn er talrijke waardevolle ontmoetingen die we willen blijven koesteren.

Zo worden de bijdragen gebruikt om de kosten voor de preekbeurten, energie en het onderhoud van onze gebouwen te bekostigen. Ook betalen we hiervan de predikantsplaats, het salaris van de pastoraal medewerker en de vrijwilligersvergoedingen van onze kosters, organisten en beheerders.

Gelukkig zijn de energielasten flink lager dan vorig jaar, maar we merken net zoals iedereen dat voor de rest alles steeds duurder wordt, zo ook onze vaste lasten. Het is voor ons als kerkrentmeesters dan ook de taak om dat goed in de gaten te houden en dat het levende geld op peil blijft, want daar moeten we het als kerk op financieel vlak toch van hebben.

Ook vorig jaar bent u de vrijwillige bijdrage niet vergeten. Daar zijn wij u dankbaar voor. Wij beseffen dat het kostbare tijden zijn voor u. Wij rekenen op uw besef, dat dat ook geldt voor alles binnen onze kerkelijke gemeente. Geef daarom wat u kunt geven, zodat de kerk van vandaag, er ook morgen zal zijn. Dit alles kan alleen gestalte krijgen in een biddende gemeente. Wij hebben immers de opdracht ons sterk in te zetten, maar de zegen die hebben wij maar te ontvangen van onze God.

Arie Hamoen, Edwin de Kruijf en Steffan Pak

College van kerkrentmeesters

Dagelijks Woord

Appostel

In onze gemeente gebruiken wij de appostel app. Met deze app bent u altijd en overal betrokken bij onze gemeente. We willen via de appostel app informatie, zoals het dienstenrooster en de kerkbode, digitaal aanbieden. Daarnaast is het ook mogelijk om via de app collectes of giften over te maken en collectemunten te bestellen.

Meer over Appostel