Hoe kan ik bijdragen?

Vrijwillige Bijdrage 2024

Geeft u mee aan de actie vrijwillige bijdrage 2024? Hiervoor zijn de volgende opties:

Betaal via de ideal

Betaal eenvoudig en snel door een gift over te maken via Ideal. Dit kan via onze webwinkel of via de Appostel-app op uw smartphone.

Overmaken via uw eigen internetbankieren

Maak uw gift (eenmalig of in termijnen) over via internetbankieren naar rekeningnummer NL18 RABO 0341 9096 96 t.n.v. CvK Hervormde Gemeente Zegveld. Vermeld bij de overboeking ook het nummer dat boven uw adres op de bijgevoegde brief staat.

Laat uw gift afschrijven

Laat uw gift automatisch afschrijven. Hiervoor kunt u contact opnemen met het kerkelijke bureau.

Scan de QR-code

Betaal eenvoudig en snel door deze QR code te scannen met uw bankapp en of een reguliere QR code scanner.

Betaal via een periodieke gift

Een groot aantal gemeente leden ervaart de 5-jarige periodieke gift als prettig en geeft daarmee het fiscale voordeel door aan de kerk, door deze manier van geven geeft u meer met hetzelfde geld. Dit doet u eenvoudig zelf door een formulier te downloaden op de pagina Periodieke giften.

Dagelijks Woord

Appostel

In onze gemeente gebruiken wij de appostel app. Met deze app bent u altijd en overal betrokken bij onze gemeente. We willen via de appostel app informatie, zoals het dienstenrooster en de kerkbode, digitaal aanbieden. Daarnaast is het ook mogelijk om via de app collectes of giften over te maken en collectemunten te bestellen.

Meer over Appostel